טיפולי פוריות לאישה ולגבר

טיפולים בחמצן
2018-04-10

טיפולי פוריות לאישה ולגבר

"חודשים אנחנו מנסים להיכנס להריון אבל ללא שום הצלחה"

"טיפולי הפוריות בקופת חולים ארוכים, מתישים, מתסכלים ועדיין אנחנו לא נקלטים"

גם אצלכם?

תהליך ההיקלטות וכניסה להריון יכול להיות תהליך ארוך, מייאש ומלחיץ, כשטיפולי הפוריות אינם מוסיפים לכך ואף מחמירים את המצב עם תופעות לוואי לא נעימות והליכים חודרניים.
ואם אתם פה אז אתם כנראה מחפשים פתרון אחר.

אז הגעתם למקום הנכון!

בקליניקה של לודה אנחנו מטפלים בבעיות פוריות שונות ללא שום הזרקות, חומרים כימיים וטיפולים לא נעימים הגורמים לתופעות לוואי- השיטה שלנו מבוססת על ציוד טכנולוגי ייחודי וטיפולים משלימים בלבד. השילוב של הטכנולוגיה והקדמה יחד עם הטיפולים המשלימים בקליניקה שלנו מזרזים את התהליך הקליטה ובעלי אחוזי הצלחה גבוהים יותר מכל טיפול מקובל אחר.

את הטיפולים בקליניקה שלנו אפשר לבצע לצד טיפולי הפריה מקובלים אחרים ואינו סותר שום דרך נוספת שבה אתם בוחרים להשתמש.

הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת:

כיצד אנחנו בכלל יודעים אם יש לנו בעיית פוריות? לפי ההגדרה, אם עברו 12 חודשים שבהם קיימתם יחסים ללא שום אמצעי מניעה שלא הסתיימו בהריון- ככל הנראה יש לכם בעיית פוריות. עם זאת, אנו ממליצים לכל אישה שמרגישה שישנה בעיית פוריות כלשהי (גם אחרי חודש), לגשת לקבלת טיפולי פוריות בהקדם האפשרי מפני שבעיית הפוריות לרוב לא תיפתר בעצמה.

למרות העלייה המשמעותית בשנים האחרונות בבעיות פוריות עדיין אחוזי ההצלחה של טיפולי הפוריות היום גבוהים, כך שאין סיבה לחשוש. בסופו של דבר, הרוב המכריע של הטיפולים מסתיימים בהצלחה. 
חשוב לנו לציין שהטיפולים בשיטה של לודה מטפלים בשלל בעיות פוריות כולל בעיות שאינן מוסברות, אך שימו לב שהטיפול אינו מטפל בשחלות פוליציסטיות.

למרות שנהוג לחשוב שהבעיה נמצאת אצל האישה, חשוב לדעת שב-40% מהמקרים הבעיה היא של הגבר. בדרך כלל זה נובע מאיכות נמוכה של הזרע או בעיה בתפקוד שלו.

בחלק גדול מהמקרים הסיבה לכך שאינכם מצליחים להיכנס להריון היא שאתם נמצאים בלחץ בלתי פוסק בחיי היומיום שלכם. לעתים כל מה שצריך לעשות הוא לפנק את עצמכם מידי פעם בטיפולים מרגיעים או בחופשות שישחררו את הלחץ מכם. אנחנו בטוחים שאנחנו לא הראשונים לגלות לכם את העובדה הזאת, אך חשוב לנו שלא תהיו בלחץ במהלך הטיפול.

בנוסף הלחץ משפיע המון על עמוד השדרה הניזוק ממנו ומונע מהמוח לתת את הפקודות למערכת ההורמונלית. מה שהופך את עמוד השדרה לאחת הבעיות המרכזיות הפוגעות בפוריות האישה והגבר.

לודה מדברת על השפעות עמוד השדרה על פוריות בתכנית "המועדון" עם חני נחמיאס.

 

רק 10% מהזוגות סובלים ממה שנקרא "עקרות בלתי מוסברת" – מצב בו לא ניתן להסביר את הסיבה לאי הפריון.

ברוב המקרים אנחנו מצליחים לפתור את הבעיה תוך בין 3-6 חודשי טיפול.

למה לפנות דווקא לקליניקה של לודה?

לודה בעלת 36 שנות ניסיון בטיפולי פוריות עם אלפי מטופלות ומטופלים. אחוזי ההצלחה עומדים מעל ל-95% מטופלות שהצליחו להיכנס להריון בזכות השיטה שלה (כשה-5% הנותרים לרוב היו מעל גיל 40, כששם, כאמור, השיטה לא תמיד עובדת).

בזכות השיטה של לודה אחוזי ההצלחה של הקליניקה שלנו מהירים בהרבה, אינם מלווים בתופעות הלוואי של הזרקות הורמונים ובזכות הציוד המתקדם שלנו- הטיפולים נעימים וידידותיים לגוף שלנו.

לודה מדגימה ומספרת על חלק מהטיפולים בשיטה שלה בתכנית בוקר "כל בוקר" עם אורנה דץ בערוץ 10.

(סרטון של לודה בתוכנית בוקר עם אורנה דץ)

טיפולי פוריות בדרך כלל מלווים במתח רב ותסכול גבוה בין בני הזוג, כתוצאה מכך נפגמת הזוגיות והאקט המיני הופך למכאני ונטול רגש. אנו נדאג לתת גם סיוע וייעוץ שימנע או יקטין משמעותית את התופעות הללו – שכן הן אינן עוזרות לתהליך ואף מפריעות לו.

כמו כן, טיפולי ההזרקות גורמים לתופעות לוואי לא נעימות בגוף הכוללים גם הקאות, חום, כאבים, דיכאון, ואם אותם טיפולים אינטנסיביים ומרובים גם קיימת עלייה בסיכויים לחלות בסרטן… אנו מעדיפים להמנע מכך עד כמה שאפשר.

בקליניקה של לודה פיתחנו שיטה מתקדמת וייחודית שבה תוכלו להגדיל את אחוזי הקליטה בתהליך ולהוריד את הלחץ והמתח משמעותית בדרך להצלחה וקליטת הריון. תגידו שלום לכל תופעות הלוואי הלא נעימות ולציפייה המתסכלת.
גם אם הטיפולים של קופת החולים כשלו!  

  • השיטה של לודה אינה כואבת!
  • השיטה של לודה אינה משתמשת בתרופות והורמונים!
  • השיטה של לודה אינה פולשנית או לא נעימה!
  • השיטה של לודה מתבצעת באמצעות ציוד טכנולוגי רפואי מתקדם וידידותי שהובא במיוחד מחו"ל!

השיטה של לודה מטפלת ב:

  •       הימנעות מחרדה.
  •       טיפול במצבי לחץ ממושכים.
  •       חיזוק הרחם.
  •       איזון הורמונלי.
  •       ניקוי הגוף מחומרים מסוכנים.
  •       הספקה של חמצן ואנרגיה לתאים.
  •       שיפור איכות ותפקוד הזרע אצל הגבר.

הכול בהתאם לסיבת בעיית הפוריות.

עבור שיחת ייעוץ ואבחון ראשוני, צרו עימנו קשר עכשיו, נשמחר לעזור לכם!

הוסף תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה ב-Whatsappעקבו אחרינו ב-Facebookהחשבון שלנו ב-Instagramנווט/י אלינו עם ה-WAZEטלפון: 08-6715464